Про школу

В Комарно у різного типу школах навчання дітей зафіксоване в архівних документах з 1768 року. Станом на 1 вересня 2016 року в школі навчається 367 учнів. Всього в школі 44 педагогічних працівників.
З них:
– спеціаліст вищої категорії – 24 вчителів
– спеціаліст І категорії – 12 вчителів
– спеціаліст ІІ категорії ––

спеціаліст – 4 вчителі
– педагогічне звання «старший учитель» -10 вчителів
– педагогічне звання «вчитель-методист» – 4 вчителів

В школі працює 20 класів.

Для 4 дітей організовано індивідуальне навчання за програмою допоміжної спеціальної школи. Для навчання цих учнів створено всі необхідні умови. У  2013 було проведено реконструкцію корпусу № 1. Зроблено поточний ремонт.
Обслуговуючий персонал школи нараховує 16 чоловіки.

В школі працює шкільна їдальня, в якій харчується безкоштовно 146 учнів 1-4 класів, 1 дитина-сирота, 3 дітей учасників АТО, 7 – із малозабезпечених сімей.

У школі обладнано 2 комп’ютерні класи, дієво працюють 2 майстерні та спортивний зал.
У 2010 році в школі було проведено реконструкцію опалювальної системи корпусу № 2.
Дирекція школи спільно з педколективом, батьками постійно дбає про створення умов для навчання і виховання учнів, в першу чергу санітарно-гігієнічних. В обов’язковому порядку проводиться диспансерний огляд всіх учнів школи, у проведенні якого допомагають працівники Комарнівської дитячої консультації. Для покращення цієї ділянки роботи в школі функціонує медичний кабінет, в якому постійно чергує медсестра.

Впродовж останніх 5-и років за результатами навчально-виховної, методичної, господарської роботи школа стабільно входить у чільну п’ятірку основних шкіл району.

Учні школи є переможцями районного етапу ХІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика, Міжнародних конкурсів «Левеня», «Бобер», «Кенгуру».

Комарнівська ЗОШ І-ІІІ ст.. працює над проблемою «Актуалізація пізнавальної діяльності школярів шляхом впровадження інтерактивних методів навчання».

Різні її аспекти є основою діяльності педагогів.
В останні роки в навчальному процесі все частіше раціонально і доцільно використовуються мультимедійні засоби навчання